Opleidingen
Referentiepersoon geestelijke gezondheidszorg bij volwassenen en ouderen
3 de editie! Wil jij mensen met een psychische kwetsbaarheid professioneel ondersteunen? Buiten of in de GGZ? Dan is deze opleiding iets voor jou!
DHOS-opleiding: Hogere Opvoedkundige Studiën Jaar 1
Wil je je visie op onderwijs en opvoeding verdiepen en verbreden? Ben je geboeid door evoluties in het onderwijs? Zet je graag je schouders ...
DHOS-opleiding: Hogere Opvoedkundige Studiën Jaar 1
Wil je je visie op onderwijs en opvoeding verdiepen en verbreden? Ben je geboeid door evoluties in het onderwijs? Zet je graag je schouders ...
DHOS-opleiding: Hogere Opvoedkundige Studiën Jaar 2
Voor deze opleiding kan je enkel inschrijven indien je het eerste jaar hebt gevolgd.
DHOS-opleiding: Hogere Opvoedkundige Studiën Jaar 2
Voor deze opleiding kan je enkel inschrijven indien je het eerste jaar hebt gevolgd.
Referentiepersoon Ethiek
Eenjarige praktische opleiding tot ethiekondersteuner.
Referentiepersoon geestelijke gezondheidszorg bij volwassenen en ouderen
3 de editie! Wil jij mensen met een psychische kwetsbaarheid professioneel ondersteunen? Buiten of in de GGZ? Dan is deze opleiding iets voor jou!
Mentorenopleiding: opvang van stagiairs
De mentorenopleiding is een combinatie van een beperkte theoretische kadering en veel praktische oefeningen. Er wordt gebruik gemaakt van ...
Mentorenopleiding: opvang van stagiairs
De mentorenopleiding is een combinatie van een beperkte theoretische kadering en veel praktische oefeningen. Er wordt gebruik gemaakt van ...
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HELE DAG
Wat willen leerlingen ons tonen met moeilijk gedrag? Nee, ze willen het ons niet altijd bewust lastig maken. Hoe kunnen we kijken achter dat gedrag?
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren. (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HELE DAG
Leerlingen vertonen soms moeilijk gedrag. Ze willen ons hiermee iets tonen. Niet altijd eenvoudig binnen een schoolse context. Wat kunnen we doen?
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren. (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HELE DAG
Leerlingen vertonen soms moeilijk gedrag. Ze willen ons hiermee iets tonen. Niet altijd eenvoudig binnen een schoolse context. Wat kunnen we doen?
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de lezing van Katelijne Van Lommel wil volgen, dan schrijf je via deze weg in.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de lezing van Katelijne Van Lommel wil volgen, dan schrijf je via deze weg in.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de lezing van Katelijne Van Lommel wil volgen, dan schrijf je via deze weg in.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HALVE DAG NAMIDDAG
Indien je enkel de namiddag wil volgen van de studiedag, dan schrijf je via deze weg.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HALVE DAG NAMIDDAG
Indien je enkel de namiddag wil volgen van de studiedag, dan schrijf je via deze weg.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de voormiddag wil volgen, schrijf dan in via deze weg.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HELE DAG
Wat willen leerlingen ons tonen met moeilijk gedrag? Nee, ze willen het ons niet altijd bewust lastig maken. Hoe kunnen we kijken achter dat gedrag?
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de voormiddag wil volgen, schrijf dan in via deze weg.