Opleidingen
Hoe benut je de gouden weken van het schooljaar? (Webinar)
Hoe maak je van je klasgroep een team? Hoe maak je verbinding met je leerlingen en de ouders?
COMBI-voordeel 'In je blootje voor de klas' + 'Hoe benut je de gouden weken van het schooljaar'
Hoe maak je van je klasgroep een team? Hoe maak je verbinding met je leerlingen in de klas?
Hoe benut je de gouden weken van het schooljaar? (Webinar)
Hoe maak je van je klasgroep een team? Hoe maak je verbinding met je leerlingen en de ouders?
DHOS-opleiding: Hogere Opvoedkundige Studiën Jaar 1
Wil je je visie op onderwijs en opvoeding verdiepen en verbreden? Ben je geboeid door evoluties in het onderwijs? Zet je graag je schouders ...
DHOS-opleiding: Hogere Opvoedkundige Studiën Jaar 2
Voor deze opleiding kan je enkel inschrijven indien je het eerste jaar hebt gevolgd.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HELE DAG
Wat willen leerlingen ons tonen met moeilijk gedrag? Nee, ze willen het ons niet altijd bewust lastig maken. Hoe kunnen we kijken achter dat gedrag?
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren. (SECUNDAIR ONDERWIJS)
Leerlingen vertonen soms moeilijk gedrag. Ze willen ons hiermee iets tonen. Niet altijd eenvoudig binnen een schoolse context. Wat kunnen we doen?
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de lezing van Katelijne Van Lommel wil volgen, dan schrijf je via deze weg in.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HALVE DAG NAMIDDAG
Indien je enkel de namiddag wil volgen van de studiedag, dan schrijf je via deze weg.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de voormiddag wil volgen, schrijf dan in via deze weg.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HALVE DAG NAMIDDAG
Indien je enkel de lezing van Katelijne van Lommel wil volgen, dan schrijf je in via deze weg.
Eetstoornissen bij kinderen en jongvolwassenen (Webinar, W)
Wat zijn eetstoornissen precies? Hoe ontstaan ze, en welke rol spelen mentale klachten en het brein daarin? In dit webinar neemt Leen Seminck – diëtis
Het creëren van veiligheid in je team - kwetsbaar leiderschap (WEBINAR)
Hoe zorgen we voor een inclusieve omgeving waarbij elke stem gehoord wordt? Hoe zorgen we voor voldoende veiligheid om alle stemmen te horen?
WEBINAR-reeks: Traumasensitief lesgeven/begeleiden
In elke lagere schoolklas zitten minstens drie kinderen die ingrijpende gebeurtenissen meemaken of hebben meegemaakt.