Opleidingen
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de voormiddag wil volgen, schrijf dan in via deze weg.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HELE DAG
Wat willen leerlingen ons tonen met moeilijk gedrag? Nee, ze willen het ons niet altijd bewust lastig maken. Hoe kunnen we kijken achter dat gedrag?
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HELE DAG
Wat willen leerlingen ons tonen met moeilijk gedrag? Nee, ze willen het ons niet altijd bewust lastig maken. Hoe kunnen we kijken achter dat gedrag?
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren. (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HELE DAG
Leerlingen vertonen soms moeilijk gedrag. Ze willen ons hiermee iets tonen. Niet altijd eenvoudig binnen een schoolse context. Wat kunnen we doen?
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de voormiddag wil volgen, schrijf dan in via deze weg.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HALVE DAG NAMIDDAG
Indien je enkel de lezing van Katelijne van Lommel wil volgen, dan schrijf je in via deze weg.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HALVE DAG NAMIDDAG
Indien je enkel de lezing van Katelijne van Lommel wil volgen, dan schrijf je in via deze weg.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de lezing van Katelijne Van Lommel wil volgen, dan schrijf je via deze weg in.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de lezing van Katelijne Van Lommel wil volgen, dan schrijf je via deze weg in.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren. (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HELE DAG
Leerlingen vertonen soms moeilijk gedrag. Ze willen ons hiermee iets tonen. Niet altijd eenvoudig binnen een schoolse context. Wat kunnen we doen?
Opfrissingscursus Verpleegkunde
INZICHTEN EN VAARDIGHEDEN UPDATEN? OPNIEUW NAAR HET WERKVELD? STUDIE VERVOLLEDIGEN?
Opfrissingscursus Verpleegkunde
INZICHTEN EN VAARDIGHEDEN UPDATEN? OPNIEUW NAAR HET WERKVELD? STUDIE VERVOLLEDIGEN?
Opfrissingscursus Verpleegkunde
INZICHTEN EN VAARDIGHEDEN UPDATEN? OPNIEUW NAAR HET WERKVELD? STUDIE VERVOLLEDIGEN?
Opfrissingscursus Verpleegkunde
INZICHTEN EN VAARDIGHEDEN UPDATEN? OPNIEUW NAAR HET WERKVELD? STUDIE VERVOLLEDIGEN?
Verpillen, is dat wat we willen? GRATIS openingswebinar van vormingsreeks Kijk eens achter de pil.
Medicijnen zijn nodig maar niet onschuldig, zeker niet wanneer je lichaam een dagje ouder wordt.
Verpillen, is dat wat we willen? GRATIS openingswebinar van vormingsreeks Kijk eens achter de pil.
Medicijnen zijn nodig maar niet onschuldig, zeker niet wanneer je lichaam een dagje ouder wordt.
Referentiepersoon pijn- en pijnbestrijding
'Pijn' is één van de meest bevraagde symptomen in de zorg! Maar wat is pijn? Welke soorten pijn kunnen we ...
Basisopleiding Palliatieve zorg
In deze 5-daagse basisopleiding staan we stil bij het concept en de situering van palliatieve zorg.
Wegwijs in dementie op jonge leeftijd
Jong en dementie?
Mentorenopleiding: opvang van stagiairs
De mentorenopleiding is een combinatie van een beperkte theoretische kadering en veel praktische oefeningen. Er wordt gebruik gemaakt van ...