Hoe werkt het klantenportaal? Waar vind ik mijn cursussen, attesten, enz.?

Als je je voor het eerst inschrijft voor een vorming bij Vormingscentrum Hivset dan zal je een online inschrijvingsprocedure doorlopen. Je zal je registreren als 'nieuwe klant' en inloggegevens invoeren (e-mail en wachtwoord), maar ook andere gegevens. Via het klantenportaal, dat je kan bereiken bij iedere nieuwe inschrijving of door te klikken op de knop rechtsboven op de homepage, kan je altijd snel opnieuw inloggen en handig gebruik maken van alle eerder opgeslagen gegevens (facturatiegegevens, contactgegevens, enz.).

Via je klantenportaal heb je altijd toegang tot:

  • je persoonlijke gegevens en facturatiegegevens
  • gegevens van al je huidige en eerdere inschrijvingen
  • betalingen en facturen
  • attesten (dit kan zijn: inschrijvingsbewijs, VOV-attest, getuigschriften, enz.)
  • cursusmaterialen
  • enz.

Troubleshooting:

  • Waar vind ik mijn cursussen en attesten precies?
    • Klik op 'mijn inschrijvingen'. Daarna kies je je opleiding in het lijstje, klik op de titel of op 'details'. Nu zie je alle info verschijnen van die opleiding, incl. eventuele attesten en cursusmaterialen
  • Ik kan niet in het portaal?
    • Het klantenportaal wordt echter steeds aangemaakt op naam van de cursist, ook indien deze ingeschreven werd door een collega of verantwoordelijke. De cursist kan dus altijd zelf inloggen op het klantenportaal, gebruik makend van het door ons ontvangen e-mailadres bij de inschrijving. Je zal zien, eens je je email hebt ingevoerd om in te loggen, kan je verder zonder wachtwoord (via een link die wordt verzonden naar je mailbox) of met een wachtwoord (eens je dat hebt ingesteld).
    • Heb je jezelf ingeschreven en heb je problemen met het klantenportaal? Zorg er zeker voor dat je inlogt met hetzelfde e-mailadres dan datgene waarmee je bent ingeschreven.

Nog steeds een probleem? Klik op 'contacteer ons' in je portaal of klik hier.

Wilt u meer informatie? Heeft u vragen?