Opleidingen
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HELE DAG
Wat willen leerlingen ons tonen met moeilijk gedrag? Nee, ze willen het ons niet altijd bewust lastig maken. Hoe kunnen we kijken achter dat gedrag?
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren. (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HELE DAG
Leerlingen vertonen soms moeilijk gedrag. Ze willen ons hiermee iets tonen. Niet altijd eenvoudig binnen een schoolse context. Wat kunnen we doen?
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de lezing van Katelijne Van Lommel wil volgen, dan schrijf je via deze weg in.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (LAGER ONDERWIJS) - HALVE DAG NAMIDDAG
Indien je enkel de namiddag wil volgen van de studiedag, dan schrijf je via deze weg.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HALVE DAG VOORMIDDAG
Indien je enkel de voormiddag wil volgen, schrijf dan in via deze weg.
De taal van moeilijk gedrag leren begrijpen en hanteren (SECUNDAIR ONDERWIJS) - HALVE DAG NAMIDDAG
Indien je enkel de lezing van Katelijne van Lommel wil volgen, dan schrijf je in via deze weg.
DHOS nodigt uit: Omgaan met brede verlieservaringen op school
Verlies hoort onlosmakelijk bij het leven, ook bij dat van kinderen. Samen gaan we op zoek naar hoe je verlieservaringen bespreekbaar kan maken.
Referentiepersoon diversiteit - verschillende locaties!
Een superdiverse samenleving heeft grote uitdagingen. Dagelijks komen we in aanraking met verschil: cliënten, ouders, patiënten...