Dienstenchequebedrijven

Hieronder kan je enkele voorbeelden zien van topics die we regelmatig aanbieden voor dienstenchequebedrijven. Ons aanbod beperkt zich uiteraard niet tot deze topics.

Vormingen voor leidinggevenden:

  • Functioneringsgesprekken
  • Hoe kan ik mijn personeel coachen?
  • Conflicthantering
  • Omgaan met drukte en stress

Vormingen voor medewerkers in een dienstenchequebedrijf*

  • Klantvriendelijk omgaan met klachten
  • Nederlands op de werkvloer: communiceren met de klant, productkennis, werken in een ander land
  • EHBO
  • Ergonomisch werken
  • Attitude: deontologie
  • Veiligheid en hygiëne: productkennis bij poetsen
  • Communicatie: communiceren met 'moeilijke klanten'

Naast vormingen bieden wij ook begeleidingstrajecten en beleidsondersteuning aan op maat. Dat betekent dat je ons bv. kan inschakelen voor begeleiding en advies bij de implementatie van verandering op de werkvloer (bv. ten gevolge van een vorming), voor ondersteuning bij kwaliteitszorg, voor beleidsondersteuning, enz.

Naast vorming en begeleiding op maat, kan je ook een kijkje nemen in ons open aanbod.

*Opgesomde vormingen zijn goedgekeurd door het opleidingsfonds van dienstencheques